smoothie

Dagens viktigaste mål är ju fanimej frukost! Har skapat en ny kategori endast för frukost, all vegan ofc!
 
Igår morse blev det lite hello green över det hela! Och så simpel att göra, men mycket disk efter.... Skulle köra yoga kl åtta så det var upp i ottan och jag kände inte för gröt som jag äter iprincip varenda jävla morgon. (Så trött på min älskade rosa havregrynsgröt haha.) Gröt är fett bra att starta dagen med men kände inte för att ha en cementklump i magen när en står på huvudet upp och ner osv crazyyoga! Så det blev en banan, apelsin, ingefära, spenat och mandelmjölk smoothie! Fit for fight! Grön, fräääääsch och goooood!

Och självklart när jag kom dit i god tid till yogan (brukar annars alltid komma dit i sista minuten hehe...) så var lektionen inställd på grund av att ingen instruktör fanns på plats. Hejaheja mig! Fick istället träna (GRATIS) på gymmet så det bockar och bugar jag för! Tränade beeen. Här får ni en über töntig bild på röven och benen.


Mvh
Pruttrumpan 

Kommentera här: